No i doczekaliśmy się. Francuska marka udostępniła zdjęcia i podstawowe dane techniczne topowej wersji Megane.
R.S. Trophy, bo taką nosi nazwę, ma pod maską tego samego benzyniaka, co „zwykły” R.S., ale został on wzmocniony do 300 KM (+20) i 400 Nm (+10) oraz wzbogacony wydajniejszą turbosprężąrką. Podobnie jak w słabszym wariancie, może współpracować z 6-biegowym manualem lub automatem EDC (6 przełożeń). Cały potencjał kierowany jest na oś przednią. Sprint do pierwszej setki zajmuj teraz 5,7 sekundy (-0,1).
Zmianom uległ także układ wydechowy z tłumikiem uzupełnionym mechanicznym zaworem (możliwość zmiany brzmienia). Nie zabrakło również systemu 4CONTROL (wszystkie koła skrętne) oraz zawieszania CUP z hydraulicznymi odbojnikami. W R.S. Trophy jest też mechanizm różnicowy (Torsen) nowe tarcze hamulcowe ukryte pod 19-calowymi felgami o specjalnym wzorze.