w

Real Madryt dostał nowe modele Audi. Zgadnijcie, co wybrał Zidane!

Real Madryt samochody
Real Madryt dostał nowe modele Audi. Zgadnijcie, co wybrał Zidane!

Real Madryt to jeden z najlepszych klubów na świecie. Wielokrotnie sięgał po trofea Ligi Mistrzów i pucharu Hiszpanii.

Znaczna część większych firm stara się na tym skorzystać oferując sponsorowanie. Wśród nich jest także Audi, które zaopatrza zespół we flotę samochodów. Umowa umożliwia dość swobodny, okresowy wybór samochodów, dlatego zarówno trener, jak i zawodnicy mają w czym wybierać.

Audi e-tron Varane
Varane wybrał Audi e-tron

Co ciekawe, nie każdy postawił na typowo sportowy samochód. Wielu zawodników wybierało propozycje z rodziny Q, czyli SUV-y. Wśród nich znaleźli się Courtois, KroosBenzema. Jeden z piłkarzy będzie nawet jeździł Audi e-tron, czyli elektrycznym crossoverem.

Moc i praktyczność dla trenera

Zinedine Zidane, czyli „głównodowodzący” składem Królewskich nie zamierzał rezygnować ani z praktyczności, ani z osiągów. Właśnie dlatego postawił na Audi RS6 Avant. Co ciekawe, taki sam model wybrał kluczowy obrońca, Sergio Ramos.

Zidane samochód
Zinédine Zidane zdecydował się na Audi RS6 Avant

Przypomnijmy, że superkombi z Ingolstadt ma pod maską 4-litrowy, doładowany silnik TFSI oferujący 600 koni mechanicznych800 niutonometrów. Ten ogromny potencjał trafia na obie osie (quattro) za pośrednictwem 8-biegowego automatu. Przyspieszenie do setki zajmuje 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 305 km/h (z pakietem Dynamic plus). To wszystko przy bagażniku o pojemności 565 litrów. Można? Można!

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Hamilton wzywany do bojkotu Grand Prix

Hamilton przyciskany przez kilkadziesiąt organizacji. Czy zbojkotuje jeden z wyścigów?

Caddy mural w Warszawie

Volkswagen umie w kreatywny marketing. Stworzył mural w centrum Warszawy