Włodarze bawarskiej marki ciągle wierzą w ten interesujący projekt.
BMW i3 jest obecne na rynku już od trzech lat, ale jak na razie sprzedaż ekologicznego modelu jest daleka od wstępnych oczekiwań zarządu – nabywców znalazło nieco ponad 60 tysięcy egzemplarzy. Mimo to przedstawiciele BMW są dalecy od rozpatrywania hatchbacka w kategorii porażki – model przyniósł marce wiele dobrych doświadczeń i z pewnością doczeka się kolejnej generacji. To logiczna decyzja, gdyż samochody elektryczne i hybrydowe zyskują coraz większą popularność i wielu producentów już teraz zapowiada dalszą ekspansję w tych segmentach. Nie inaczej jest w przypadku BMW – w przyszłości seria modeli należących do linii „i” zostanie powiększona. W ciągu najbliższych dwóch lat doczekamy się otwartej wersji modelu i8, a niedługo po niej na rynek ma trafić topowa limuzyna. Na razie nie wiadomo kiedy poznamy kolejną generację i3, ale podejrzewamy, że może zadebiutować wraz z elektryczną wersją Mini, która planowana jest na rok 2019.
Źródło: Motor1