w

Promocja Abartha 500

Frank Slade, czyli pułkownik z ?Zapachu kobiety? pośród koneserów kina przeszedł do historii, jako dosyć barwna postać, która wzbogaciła zasób trafnych uwag i komentarzy o kilka błyskotliwych wypowiedzi. Coś mi mówi, że za przymiotnik trafne dostanie mi się od kobiet.

 

?Kobiety… Po nich długo nie ma nic. Potem jest Ferrari? – to właśnie jego słowa. Z nieco innego założenia wychodzą specjaliści od marketingu włoskiego Fiata – ostatnimi czasy stawiają na piękno w żeńskim wydaniu, łącząc je z kultową ?pięćsetką?. Niedawno do zabawnej reklamy malutkiego Fiata zatrudnili rumuńską modelkę, Catrinel Menghię. Teraz z kolei posunęli się o krok naprzód, zatrudniając dwanaście modelek, które… zabrzmi być może zabawnie, albo dziwnie: składają się na cudowny samochód.

 

Dwanaście dziewczyn poddano body paintingowi, a następnie ustawiono tak, by poprzez układ ich ciał odtworzyć wygląd modelu 500. Musicie przyznać, że to trafiony pomysł, a już na pewno – oryginalny.

 

Autor: Miłosz Bagiński
Źródło: Fiat

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Działania Hondy w F1

Dane techniczne Toyoty Corolli