Praktyczna odmiana nadwoziowa flagowego Porsche nie wygląda gorzej od tej konwencjonalnej. Niektórzy twierdzą, że wręcz lepiej.
Porsche Panamera Sport Turismo ma w sobie spore pokłady stylu. Nie brakuje mu też potencjału silnikowego. Nic więc dziwnego, że często trafia na warsztaty firm tuningowych. Kolejnym tego przykładem jest projekt TechArt.
Niemieckie, sportowe kombi zyskało masywny body kit, w skład którego wchodzą m.in.: przeprojektowane zderzaki, nakładki progowe, dodatkowe wloty powietrza, zmodyfikowana maska, poszerzone błotniki, spojlery i dyfuzor. Dopełnieniem całości są felgi o unikatowym wzorze.
Tuner postawił także na zmianę komputera sterującego silnikiem. W efekcie, Porsche Panamera Turbo S zyskała 88 koni mechanicznych i 90 niutonometrów. To oznacza, że potencjał samochodu wzrósł do 709 koni mechanicznych i 950 niutonometrów.
Osiągi są świetne. Duże i ciężkie kombi potrafi rozmieniać setkę w zaledwie 3 sekundy i rozpędzać się do 315 km/h. Trudno oczekiwać czegoś więcej.