Najnowsza generacja Cayenne Turbo ujawniona. Czym się wyróżnia?
Już na pierwszy rzut oka można dostrzec przeprojektowane zderzaki, 21-calowe felgi o typowym wzorze, nakładki na progi i większy spojler dachowy. Nie mogło oczywiście zabraknąć dodatkowego emblematu na klapie bagażnika. Z kolei we wnętrzu możemy znaleźć bardzo wygodne, usportowione fotele z 18-częściową regulacją, sportową kierownicę i system audio firmy Bose o mocy 710W.
Jeszcze więcej przyjemności czeka pod maską. Mieszka tam 4-litrowe V8 Biturbo zdolne generować 550 KM i 770 Nm momentu obrotowego. Współpracuje z nim 8-biegowy automat, który przekazuje wszystkie argumenty na obie osie. Ten poważny zestaw pozwala na rozpędzanie Cayenne Turbo do 286 km/h i sprint do pierwszej setki w zaledwie 3,9 sekundy.
Pierwsi klienci otrzymają swoje egzemplarze pod koniec tego roku. Ceny startują od 138 850 euro w Niemczech.