w

Porsche Cayenne Coupe Larte Design 2024. Nie dla dyskrecji

Porsche Cayenne Coupe Larte Design 2024
Porsche Cayenne Coupe Larte Design 2024

Kolejna firma zajmująca się pakietami personalizacji dla drogich samochodów wzięła na swój warsztat model tej niemieckiej marki. I nie jest to wybór oczywisty.

Można pokusić się o stwierdzenie, że to jeden z najrzadziej modyfikowanych pojazdów tego producenta. Podejrzewamy, że wiąże się to z mniejszym zainteresowaniem klientów. Tak czy inaczej, Porsche Cayenne Coupe Larte Design nie jest dedykowane kierowcom preferującym dyskrecję.

Już sam kolor karoserii jest tego potwierdzeniem. Matowa, jasnozielona barwa skutecznie zwraca na siebie uwagę. Producent nie ujawnił szczegółów na jej temat, ale podejrzewamy, że to po prostu okleina.

Porsche Cayenne Coupe Larte Design

Kolejnymi elementami pochłaniającymi spojrzenia są felgi aluminiowe. Choć polakierowano je na czarno, swoim rozmiarem generują atencję – mają aż 23 cale. Do tego, ich pięcioramienny wzór został uzupełniony dodatkowym motywem przypominającym tarczę.

Porsche Cayenne Coupe Larte Design posiada także nakładki progowe, przedni splitter, maskę z dodatkowymi wylotami powietrza oraz dyfuzor okraszony LED-ami. Większość z wymienionych części została wykonana z włókna węglowego.

Tuner postanowił również zastosować nowy układ wydechowy. Wygląda efektowniej, niż ten seryjny, ale przede wszystkim zapewnia zupełnie inne brzmienie – bardziej basowe, co spodoba się konserwatywnym fanom marki.

Porsche Cayenne Coupe Larte Design 2024
Porsche Cayenne Coupe Larte Design 2024

Larte Design nie wspomniało nic o układzie napędowym, co sugeruje, że pozostał on seryjny. I tu należy zaznaczyć, że bazą projektu została wersja Cayenne S Coupe. To oznacza, że pod maską znajduje się podwójnie doładowane V8 o pojemności 4 litrów.

Użytkownik ma pod prawą stopą 474 konie mechaniczne i 600 niutonometrów. Zgodnie z danymi technicznymi udostępnionymi przez producenta, taka konfiguracja przyspiesza do 100 km/h w dokładnie 5 sekund. Z kolei prędkość maksymalna wynosi 273 km/h. I Cayenne pozostaje przy tych wartościach praktycznym SUV-em dla czterech osób.

Cena modyfikacji nie została ujawniona. Firma nie ujawniła również, czy zastosowane elementy można kupować osobno. Jeżeli chodzi o ceny bazowego modelu, to ofertę otwiera 496 tysięcy złotych. Za Cayenne S Coupe trzeba zapłacić co najmniej 613 tysięcy złotych.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Alfa Romeo zachowa silniki spalinowe tak długo, jak będą tego chcieli klienci

BMW Neue Klasse

BMW skorzysta ze stylu retro. Motywy Neue Klasse trafią do nowych modeli