w

Porsche Boxster Schmidt Revolution

Z reguły dużo można opowiadać o efektach pracy tunerów z całego świata. Ale nie w tym przypadku – Schmidt Revolution, jakby wbrew drugiemu wyrazowi w swojej nazwie, ograniczyło się bowiem do doprawdy istotnych, choć przecież mało skomplikowanych zmian. Trudno nawet nazywać je modyfikacjami.

 

Więc co zmienił ten niemiecki tuner w cabrio od Porsche? Przede wszystkim – obniżył zawieszenie, i to o całe 30 mm. To robi różnicę – zdaniem przedsiębiorstwa, korzystnie wpływa na prowadzenie samochodu.

 

Schmidt Revolution zafundował temu sportowemu autu także nowe, 20-calowe alufelgi.

 

Autor: Miłosz Bagiński
Źródło: Carscoops

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

SUV Bentleya pojawi się już w 2016 roku!

Alfa Romeo zaczyna przygodę na rynku rosyjskim