Większość producentów decyduje się na wersje specjalne swoich aut z jednego podstawowego powodu, znanego człowiekowi od momentu narodzin marketingu i wyodrębnienia jego ?chwytów?. Chodzi, rzecz jasna, o reklamę. Ale to nie wszystko – najwspanialsze i najrzadsze edycje limitowane to z reguły bardzo prestiżowe samochody. Teraz druga sprawa – kiedy koncern decyduje się na taki krok? Zazwyczaj wówczas, gdy zbliża się jakaś ważna rocznica, albo… kiedy zyska pięć milionów fanów na Facebook?u.
Może i brzmi dziwnie, ale to prawda – Porsche z tej okazji pozwoliło swoim miłośnikom stworzyć własne Porsche 911 Carrera, noszące oznaczenie 4S. Fani marki wybrali lakier Aqua Blue, który połączyli z białymi, 20-calowymi alufelgami. To wszystko łączy się z nowym, bardzo subtelnym body kitem i obniżonym zawieszeniem, a także odrobinę zmodyfikowanym wnętrzem.
Co prawda, na tym nietuzinkowość projektu się kończy – powstanie tylko jeden egzemplarz takiej 911, który będzie można obejrzeć na torze Silverstone.
Autor: Miłosz Bagiński
Źródło: WCF