w

Porsche 718 Boxster oficjalnie

Porsche zaprezentowało najnowszego Boxstera, który od teraz w nomenklaturze marki nosi nr 718.

porsche_718_boxster_2016_5

Jeśli chodzi o design to postawiono na ewolucję. Zmieniono zarówno pas przedni, jak i tylny, ale sylwetka auta pozostała praktycznie bez zmian. I słusznie, bo klienci niemieckiej, legendarnej marki raczej nie są zwolennikami ostrych modyfikacji. Tak czy inaczej, małe Porsche prezentuje się teraz nowocześniej. Największą nowością są jednak 4-cylindrowe jednostki napędowe. Słabsza, dwulitrowa generuje 300 KM, a mocniejsza, czyli 2,5-litrowa o 50 KM więcej. Oba silniki współpracują seryjnie z przekładnią PDK. Boxster osiąga setkę w odpowiednio 4,7 lub 4,2 sekundy. Na polski cennik musimy jeszcze chwilę zaczekać.

 

Źródło: WCF

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Lamborghini zatrudnia nowych pracowników

Nowa wersja silnikowa serii 7