w

Plany Subaru

Gama Subaru nie należy do największych. Bliżej jej do skromnej Alfy Romeo (trzy modele w ofercie) niż do Citroena (aż osiemnaście modeli).

 

Mimo tego Subaru zanotowało ostatnio spory wzrost sprzedaży. Świeży zastrzyk gotówki wywołał wewnętrzną dyskusję nad przyszłością legendarnej marki – władze zastanawiają się nad wprowadzeniem zupełnie nowych, praktycznych i przystępnych cenowo samochodów.

 

Taki ruch mógłby przyciągnąć nowych klientów. Ponadto Subaru nie byłoby już tylko marką dla koneserów… Czy te plany mają jednak szansę na realizację? Czas pokaże.

 

Źródło: Carscoops

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Peugeot 508 SW 2.0 HDI Allure – wszechstronność po francusku

Toyota Hilux Invincible