w

Pierwszy salon Lamborghini w Polsce oficjalnie otwarty

Wbrew wszelkim pozorom, Polacy to coraz bogatszy naród. Dowodem tego jest coraz większa liczba ciekawych i drogich samochodów na naszych ulicach. Doskonale wiedzą o tym producenci jak i dealerzy samochodowi. Właśnie dlatego powstają nowe salony luksusowych marek. Przykład? Lamborghini. W poprzednim tygodniu oficjalnie zadebiutowało na polskim rynku.

lamborghini_huracan_premiera_lamborghini_warszawa_2014_1

Czy włoskie supersamochody z bykiem na masce będą się cieszyć dużym zainteresowaniem? Bez wątpienia. Niejedno Lambo jeździ już po polskich drogach. Teraz, dzięki oficjalnemu salonowi, zakup tych aut będzie znacznie łatwiejszy. Miejsce? Oczywiście Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 45.  Jeśli powstanie drugi punkt sprzedaży, to podejrzewamy, że będzie to aglomeracja śląska. Właściciel? Porsche Inter Auto Polska, czyli spółka, która ma 17 salonów samochodowych w całym kraju.

 

Otwarcie salonu było związane z polską premierą modelu Huracan LP 610-4, który, jak już wielokrotnie pisaliśmy na łamach bloga, jest bezpośrednim następcą Gallardo. Nowy supersamochód wygląda oczywiście obłędnie, czyli tak jak każde Lamborghini powinno. Jego sercem jest 5,2-litrowy silnik V10 generujący 610 KM, które trafiają na wszystkie cztery koła za pośrednictwem 7-biegowej skrzyni automatycznej. Dzięki tym rozwiązaniom Huracan osiąga setkę w 3,2 skundy i rozpędza się do 320 km/h.

salom_lamborghini_warszawa_2014_1

Pozostaje tylko się cieszyć, że w Polsce mamy w końcu Lamborghini. Oby Porsche Inter Auto Polska znalazło wielu nabywców i wkrótce otworzyło kolejny punkt sprzedaży!

 

Źródło i zdjęcia: Porsche Inter Auto Polska

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Silnik 2.0 TDI – problemy, awarie, historia, eksploatacja

S17 czas kończyć…