w

Pick-up Peugeota po modernizacji. Ma 200-konnego diesla i ładowność 1400 kg

Pick-up Peugeota
Peugeot Landtrek 2025

Nie wszyscy wiedzą, że francuska marka ma w swojej ofercie półciężarówkę, która cieszy się uznaniem klientów. To prosta, ale sprawdzona konstrukcja, która jest co jakiś czas aktualizowana.

I właśnie nadszedł ten moment. Pick-up Peugeota doczekał się liftingu. Zacznijmy jednak od tego, że nosi nazwę Landtrek i korzysta ze współpracy Francuzów z Chińczykami. Dziś już w żaden sposób to nie dziwi. Praktycznie każdy zachodni producent w mniejszym lub większym stopniu „działa” z Azjatami.

Kuracja odmładzająca przyniosła duże zmiany – szczególnie z przodu. Front zyskał przeprojektowane reflektory, zmodernizowany grill o innej fakturze, inne światła LED do jazdy dziennej oraz nowe logo producenta. Nie zabrakło również nazwy modelu.

Pick-up Peugeota
Peugeot Landtrek 2025

Profil jest praktycznie takie sam. Klient może jednak wzbogacić go nowymi wzorami felg. Producent dorzucił także dodatkowe lakiery – w tym ten oliwkowy znany z osobowych modeli. Poza tym, dostępne są także chromowane dekory.

Mówimy oczywiście o bogatszych konfiguracjach. te podstawowe mają czarne, plastikowe zderzaki i stalowe felgi. Należy zaznaczyć, że pick-up Peugeota występuje w dwóch wersjach nadwoziowych – z krótką i długą kabiną.

Pick-up Peugeota z nowym silnikiem

Peugeot Landtrek przed liftingiem oferował jednostkę wysokoprężną o pojemności 1,9 litra i mocy 148 koni mechanicznych. I wciąż jest z nią dostępny. Po liftingu dysponuje także większym silnikiem. To diesel o pojemności 2,2 litra generujący 197 koni mechanicznych i 450 niutonometrów. Pochodzi z rodziny Multijet.

Warto dodać, że spalinowa konstrukcja może współpracować z sześciobiegową skrzynią manualną lub ośmiobiegowym automatem. Osiągi auta nie zostały ujawnione, ale należy spodziewać się lepszej dynamiki przy zachowaniu odpowiedniej żywotności.

Pick-up Peugeota
Peugeot Landtrek 2025

Landtrek ma 5390 milimetrów długości. Pick-up Peugeota oferuje oczywiście napęd na obie osie, który pozwala na pracę w trudnym terenie. Nie bez znaczenia jest także ładowność wynosząca aż 1400 kilogramów.

Wraz z kuracją odmładzającą, auto zyskało lepsze wyposażenie. Wśród jego kluczowych elementów znajdują się 10-calowy ekran multimedialny, cyfrowe wskaźniki i wzbogacony pakiet systemów bezpieczeństwa ADAS.

Prezentowany model jest sprzedawany na czterdziestu rynkach lokalnych. Można go dostać w Afryce, na Bliskim Wschodzie i Ameryce Południowej. Jego debiut w Europie najpewniej nie nastąpi – ze względu na normy emisji spalin.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wielki SUV Hyundaia

Ten wielki SUV Hyundaia robi wrażenie. Z tej perspektywy przypomina Range Rovera

Firma Recaro w Fordzie

Firma Recaro powraca. To była krótka wizyta w zaświatach