w

Peugeot 3008 2020 (lifting) – pełny cennik i wersje wyposażenia

Peugeot 3008 po liftingu

Francuski, kompaktowy SUV należy do najlepszych propozycji w swoim segmencie. Ostatnio doczekał się kuracji odmładzającej, która zaowocowała nowym cennikiem.

Przypomnijmy, że 3008 został wyraźnie zmodyfikowany pod względem stylistycznym. Pas przedni zyskał przeprojektowane reflektory z ledowymi “kłami” do jazdy dziennej, nowy grill o ciekawej fakturze i zderzak z innymi wlotami. Z tyłu pojawiła się natomiast nowa osłona chroniąca dolne partie karoserii.

Peugeot 3008 po liftingu kosztuje co najmniej 114 300 zł

Tyle trzeba zapłacić za bazową wersję Active, którą uzupełnia 130-konny silnik benzynowy 1.2 PureTech współpracujący z 6-biegową przekładnią manualną, przekazującą moc na oś przednią. W standardzie klient otrzymuje m.in.: 6 poduszek, elektryczny hamulec postojowy, asystent ruszania na wzniesieniach, światłą LED do jazdy dziennej (wraz z kierunkowskazami), systemy monitorowania pasa ruchu, rozpoznawania znaków i awaryjnego hamowania z ostrzeżeniem przed kolizją, tempomat, ogranicznik prędkości, czujniki parkowania z tyłu, 17-calowe felgi, przycisk odpalania, wirtualne zegary, klimatyzacja automatyczna i 8-calowy ekran dotykowy.

Tak wygląda PEŁNY CENNIK PEUGEOT 3008 po liftingu:

Ceny Peugeot 3008 po liftingu
Peugeot 3008 2020 – cennik

Warto dodać, że każda wersja regularna może zostać doposażona w specjalnie przygotowane pakiety:

  • dla Active dedykowany Active Pack (czujniki parkowania z przodu, VisioPark, elektrycznie składane lusterka powitalnie, Mirror Screen z Apple Car Play i Android Auto,)
  • dla Allure dedykowane Allure Pack (dostęp bezkluczykowy, ambientowe oświetlenie wnętrza, podparcie odcinka lędźwiowego, składanie fotela pasażera) oraz Road Trip (zmodyfikowany układ wspomagania kierownicy, zmiana reakcji na pedał przyspieszenia, podparcie odcinka lędźwiowego, dostęp bezkluczykowy)
  • dla GT, dedykowany GT Pack (bezdotykowe otwieranie klapy bagażnika, podgrzewane fotele przednie z elektryczną regulacją, wysuwanymi siedziskami i masażem oraz system audio Focal z 10 głośnikami)

Dwie wersje hybrydowe

Warto dodać, że SUV Peugeota będzie dostępny w dwóch wariantach hybrydowych. Oba zostały oparte o benzynową jednostkę PureTech o pojemności 1,6 litra, która współpracuje z 8-biegowym automatem. Różnice stanowi jednak napęd. Odmiana 225-konna występuje wyłącznie w wariancie FWD. Z kolei 300-konna ma seryjnie 4×4.

Peugeot 3008 po liftingu

Należy w tym miejscu zaznaczyć, że są to hybrydy typu plug-in, czyli umożliwiające ładowanie akumulatorów z gniazdka. Jazda na samym prądzie jest możliwa przez około 50 km.

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kierowca Ferrari nie przepuścił pieszej – spotkała go szybka karma

Oto mistrz wykorzystywania przestrzeni! Trzyma auto pod schodami