Francuski, kompaktowy SUV należy do najlepszych propozycji w swoim segmencie. Ostatnio doczekał się kuracji odmładzającej, która zaowocowała nowym cennikiem.
Przypomnijmy, że 3008 został wyraźnie zmodyfikowany pod względem stylistycznym. Pas przedni zyskał przeprojektowane reflektory z ledowymi „kłami” do jazdy dziennej, nowy grill o ciekawej fakturze i zderzak z innymi wlotami. Z tyłu pojawiła się natomiast nowa osłona chroniąca dolne partie karoserii.
Peugeot 3008 po liftingu kosztuje co najmniej 114 300 zł
Tyle trzeba zapłacić za bazową wersję Active, którą uzupełnia 130-konny silnik benzynowy 1.2 PureTech współpracujący z 6-biegową przekładnią manualną, przekazującą moc na oś przednią. W standardzie klient otrzymuje m.in.: 6 poduszek, elektryczny hamulec postojowy, asystent ruszania na wzniesieniach, światłą LED do jazdy dziennej (wraz z kierunkowskazami), systemy monitorowania pasa ruchu, rozpoznawania znaków i awaryjnego hamowania z ostrzeżeniem przed kolizją, tempomat, ogranicznik prędkości, czujniki parkowania z tyłu, 17-calowe felgi, przycisk odpalania, wirtualne zegary, klimatyzacja automatyczna i 8-calowy ekran dotykowy.
Tak wygląda PEŁNY CENNIK PEUGEOT 3008 po liftingu:
Warto dodać, że każda wersja regularna może zostać doposażona w specjalnie przygotowane pakiety:
- dla Active dedykowany Active Pack (czujniki parkowania z przodu, VisioPark, elektrycznie składane lusterka powitalnie, Mirror Screen z Apple Car Play i Android Auto,)
- dla Allure dedykowane Allure Pack (dostęp bezkluczykowy, ambientowe oświetlenie wnętrza, podparcie odcinka lędźwiowego, składanie fotela pasażera) oraz Road Trip (zmodyfikowany układ wspomagania kierownicy, zmiana reakcji na pedał przyspieszenia, podparcie odcinka lędźwiowego, dostęp bezkluczykowy)
- dla GT, dedykowany GT Pack (bezdotykowe otwieranie klapy bagażnika, podgrzewane fotele przednie z elektryczną regulacją, wysuwanymi siedziskami i masażem oraz system audio Focal z 10 głośnikami)
Dwie wersje hybrydowe
Warto dodać, że SUV Peugeota będzie dostępny w dwóch wariantach hybrydowych. Oba zostały oparte o benzynową jednostkę PureTech o pojemności 1,6 litra, która współpracuje z 8-biegowym automatem. Różnice stanowi jednak napęd. Odmiana 225-konna występuje wyłącznie w wariancie FWD. Z kolei 300-konna ma seryjnie 4×4.
Należy w tym miejscu zaznaczyć, że są to hybrydy typu plug-in, czyli umożliwiające ładowanie akumulatorów z gniazdka. Jazda na samym prądzie jest możliwa przez około 50 km.