w

Pagani Zonda Revolucion

Horacio Pagani potrafił zrobić coś, co wielu innym nie wyszło – stworzyć supersamochód od podstaw, który dorówna najlepszym. Jego dzieło, model Zonda, od 1999 roku konkurował z prestiżowymi rywalami z Włoch, Niemiec i Wielkiej Brytanii.

 

Niestety, wszystko kiedyś się kończy, a teraz przyszedł właśnie czas na to unikatowe, wspaniałe auto… Na miłe zakończenie Pagani stworzy jednak specjalną (ostatnią już) wersję Zondy – Revolucion.

 

Auto będzie napędzane silnikiem V12 o mocy 800 KM. Przy masie wynoszącej jedynie 1070 kg można spodziewać się osiągów prawdziwego bolidu. Do tego dochodzi świetna aerodynamika, nowe oprogramowanie ABS-u, hamulce Brembo i sześciobiegowa przekładnia sekwencyjna.

 

To wszystko ma sprawić, że na Nurburgringu Zonda Revolucion osiągnie czas poniżej 6 minut i 50 sekund. Pożyjemy, zobaczymy!

 

Autor: Wojciech Krzemiński
Źródło: WCF

 

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nissan Micra po liftingu

Bentley Continental GT Vilner