Niemiecka marka (należąca już do koncernu PSA) coraz śmielej patrzy w stronę silników elektrycznych. Dotyczy to także pojazdów dostawczych, czego dowodem może być debiutujący właśnie Vivaro-e.
Samochód został zbudowany na tej samej platformie, co Peugeot Expert, Citroen Jumpy i Toyota Proace. To oznacza przyzwoite możliwości przewozowe oraz bogatą ofertę konfiguracyjną. Tym razem jednak najważniejsza jednak jest sama technologia napędowa.
Vivaro-e będzie występował w dwóch wersjach, które odróżnia pojemność baterii. Ta skromniejsza posiada akumulator 50 kWh zapewniający około 200 km zasięgu. Alternatywą dla niej jest odmiana z baterią 75 kWh oferującą 300 km. Takie zasięgi dają więc już „międzywojewódzkie możliwości”.
Prezentowane auto trafi na rynek na początku 2020 roku. Warto dodać, że w ciągu 5 lat Opel zamierza oferować elektryczny wariant każdego modelu z gamy.