Wersja GSi jest aktualnie najmocniejszą propozycją w gamie Insignii. Polski oddział Opla ujawnił jej ceny.
Zacznijmy jednak od przypomnienia szczegółów technicznych. Pod maską odmiany GSi może mieszkać jeden z dwóch skrajnie różnych silników. Pierwszy z nich to 2-litrowy diesel CDTI BiTurbo generujący 210 KM i 480 Nm momentu obrotowego. Drugą propozycją jest benzyniak o tej samej pojemności, tyle że oferujący 260 KM i 400 Nm. Obie konstrukcje współpracują z 8-biegowym automatem, który przekazuje wszystkie argumenty na obie osie.
Cennik otwiera wersja benzynowa, która kosztuje 168 tysięcy złotych. Diesel to natomiast wydatek 177,5 tys. zł. Jeśli klient będzie chciał egzemplarz z nadwoziem Sports Tourer (Kombi) musi dopłacić 5 tys. zł. Wyposażenie standardowe obejmuje m.in.: zawieszenie FlexiRide, hamulce Bremo z 4-tłoczkowymi zaciskami, 20-calowe felgi oraz opony Michelin Pilot Sport 4 S.