w

Opel e-Combo Cargo uzupełnia flotę elektrycznych aut użytkowych. Ile kosztuje w Polsce?

Elektryczny Opel Combo
Opel e-Combo Cargo uzupełnia flotę elektrycznych aut użytkowych. Ile kosztuje w Polsce?

Polski oddział niemieckiej marki otworzył zamówienia na elektryczną wersję swojego użytkowego modelu.

Opel e-Combo Cargo to oczywiście blaszany bliźniak francuskich konstrukcji. Skrywa dokładnie taki sam układ napędowy. Pod względem stylistycznym jest jednak nieco inny, co widać szczególnie z przodu. Znajdziemy tu reflektory o charakterystycznym dla Opla kształcie i duży grill.

Elektryczny Opel Combo
Układ oferuje 136 koni mechanicznych

Warte uwagi są także zdolności załadunkowe. Auto oddaje do dyspozycji nawet 4,4 metra sześciennego przestrzeni. To wszystko przy ładowności sięgającej 800 kilogramów. To naprawdę bardzo korzystne wartości, jak na lekki pojazd dostawczy.

Opel e-Combo Cargo – dane techniczne i cena

Samochód został zintegrowany z elektryczną jednostką napędową, która generuje 136 koni mechanicznych oraz 260 niutonometrów. Potencjał trafia oczywiście na oś przednią. Taki zestaw pozwala przyspieszać do setki w 11,2 sekundy i rozpędzać się do 135 km/h. Z kolei w podłodze została zamontowana bateria o pojemności 50 kWh. Jej uzupełnienie w około 80 procentach za pomocą szybkiej ładowarki (100 kW) może trwać niecałe 30 minut. Pełny akumulator zapewnia zasięg do 275 kilometrów.

Opel e-Combo - wnętrze
Wnętrze może być bardzo bogato wyposażone, a przy tym praktyczne

Klienci mogą już składać zamówienia. Sugerowana cena detaliczna z VAT to 146 750 złotych. Warto dodać, że auto występuje w dwóch wersjach nadwoziowych: standardowej (4400 milimetrów długości, 2785 milimetrów rozstawu osi) oraz XL (4750 milimetrów długości, 2975 milimetrów rozstawu osi). Krótsza odmiana pozwala przewozić przedmioty o długości 3090 milimetrów, a ta przedłużona bez problemu zmieści rzeczy sięgające 3440 milimetrów. Ceny wersji 5-osobowej bazującej na wariancie przedłużonym (ze ścianką działową) startują od 155 300 złotych.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

MINI 2023

MINI 2023 otrzyma wersje spalinowe. To ostatnia taka generacja

Szeryf w karetce

Kierowca ambulansu dał popis na szosie. Blokował pas i nie pozwalał się wyprzedzić (wideo)