w

Opel Astra 2019 – delikatny lifting, nowe silniki

Astra to jeden z najpopularniejszych kompaktów na polskim rynku. Oplowska przedstawicielka segmentu C doczekała się właśnie kuracji odmładzającej.

Zmiany stylistyczne trzeba uznać za skromne przypudrowanie nosa. Tylko fan modelu rozpozna, że jest nowy przedni zderzak i delikatnie przeprojektowany grill. Z pewnością pojawią się też nowe lakiery i wzory felg. Z kolei we wnętrzu zagościł cyfrowy prędkościomierz oraz ekran multimedialny z nowym interfejsem i systemem nawigacyjnym.

Nieco więcej zmieniło się pod maską. Do oferty dołączyła wielokrotnie nagradzana jednostka PSA, czyli 3-cylindrowy PureTech dostępny w trzech wariantach mocy: 110 KM i 195 Nm, 130 KM i 225 Nm oraz 145 KM i 225 Nm. Co istotne, każdy współpracuje seryjnie z 6-biegową przekładnią manualną. Dla fanów diesli Opel oferuje dwie propozycje: 102- i 122-konną. Żeby uzyskać wyższy komfort, inżynierowie zastosowali także nowe, bardziej wydajne amortyzatory. Nie zabrakło także dodatkowej kamery, która została zintegrowana z systemami rozpoznawania znaków, samochodów i pieszych.

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zmarł Lee Iacocca – legenda amerykańskiej motoryzacji

Warszawa: Zajechanie drogi i zepchnięcie na krawężnik (Video)