w

Nowy Volkswagen Golf TSI BlueMotion

Oszczędności nigdy za wiele. Zgodnie z tą maksymą Volkswagen postanowił stworzyć najekonomiczniejszą z benzynowych wersji swojego bestselleru.

volkswagen_golf_tsi_bluemotion_1

Dzięki trzycylindrowemu silnikowi 1.0 TSI o mocy 115 KM połączonemu z siedmiobiegową skrzynią DSG, nowy model ma średnio zużywać 4,3 litra na 100 kilometrów i emituje zaledwie 99 g/km CO2. Dostępna będzie również wersja z tradycyjną skrzynią manualną o sześciu przełożeniach. Ekonomiczny charakter nie oznacza jednak, że Golf TSI BlueMotion będzie zawalidrogą – sprint do „setki” ma trwać 9,7 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 207 km/h. Od zwyczajnych Golfów model będzie odróżniał m.in. spojler w kolorze nadwozia na tylnej klapie oraz nieco utwardzone zawieszenie. W wyposażeniu znajdzie się również elektroniczna blokada dyferencjału XDS. Samochód wyceniany jest na 20,450 euro.

 

Źródło: WCF

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Statoil miles – Nowe paliwa na polskim rynku

Mazda 2 SKYACTIV-G 90 KM 6AT SkyENERGY – Udana, choć nietania