MINI to marka premium z brytyjskimi korzeniami, która aktualnie należy do BMW. Dzięki stale unowocześnianej i poszerzanej gamie zyskuje coraz większą liczbę klientów. W zeszłym roku firma znalazła u nas 1875 klientów, co oznacza wzrost o 19% w porównaniu do poprzednich 12 miesięcy.
Na polskim rynku cieszy się więc całkiem przyzwoitym zainteresowaniem. Właśnie dlatego producent rozwija swoją sieć dealerską. Teraz na mapę naszego kraju trafia kolejny obiekt – tym razem w Warszawie. Jest to trzeci salon w stolicy i dziesiąty w Polsce. Należy do grupy Auto-Fus i został uplasowany w kompleksie przy ul. Ostrobramskiej 73. Właśnie tam znajdziemy także BMW i Rolls-Royce’a.
?Polscy klienci doceniają niespotykaną mieszankę jakości premium i brytyjskiego charakteru, dlatego cieszy nas fakt, że wraz z partnerami z Auto Fus będziemy mogli oferować MINI w kolejnej lokalizacji. Warto zwrócić uwagę, że dziś MINI to także atrakcyjna alternatywa dla klientów biznesowych i to kolejny powód do odwiedzenia salonu przy ul. Ostrobramskiej? ? oznajmił Rafal Znyk, Head of MINI Polska.