Druga generacja 508 jest jednym z najbardziej interesujących samochodów w swoim segmencie. Teraz doczekała się praktycznej odmiany nadwoziowej.
Podobnie jak liftback, SW przykuwa wzrok dobrymi proporcjami, świetnie narysowanym oświetleniem i dynamicznymi przetłoczeniami. Świetnym akcentem są także boczne szyby pozbawione ramek. Możemy więc mówić o bardzo atrakcyjnym, francuskim kombi. Wnętrze, choć nie należy do najbardziej przestronnych, pomieści 4 osoby średniego wzrostu. Mogą one liczyć na wygodę, genialną jakość wykonania i bogate wyposażenie.
Ile kosztuje Peugeot 508 SW? Za bazową sztukę trzeba zapłacić 129 400 zł. Będzie to wersja Active (podstawowa), którą uzupełnią 130-konny silnik BlueHDi i 6-biegowy manual. W standardzie otrzymujemy m.in.: 6 poduszek powietrznych, elektryczny hamulec postojowy, asystenta ruszania na wzniesieniach, tempomat z ogranicznikiem prędkości, czujniki parkowania z tyłu, czujnik deszczu, automatycznie włączająca się światła, systemy monitorowania koncentracji kierowcy, awaryjnego hamowania, ostrzegania przed kolizją, informowania o ograniczeniach prędkości i utrzymywania pasa ruchu, felgi aluminiowe (16- lu 17-calowe), chromowane wstawki karoserii, wykończenie Carbon we wnętrzu, skórzaną kierownicę, automatyczną klimatyzację (dwustrefową), system bezkluczykowy, elektryczne szyby (przód/tył), 8-calowy ekran multimedialny (dotykowy), 8 głośników i Bluetooth. Tak kształtuje się pełny cennik:
Na szczycie oferty znajdziemy wersję First Edition zintegrowaną z topowym benzyniakiem i automatem. Pamiętajmy jednak, że to edycja limitowana i liczba egzemplarzy jest ograniczona. Znacznie mniej kosztuje odmiana GT. Poniżej znajdziecie kluczowe elementy wyposażenia każdej z wersji: