Peugeot ma teraz świetną passę. Po bardzo dopracowanych 3008 i 5008, przyszedł czas na drugą generację 508, czyli flagowego modelu, który przerodził się w liftbacka (będzie również dostępny w wersji SW) o genialnym designie.
Wkrótce zadebiutuje także nowy Peugeot 308, czyli francuskiego przedstawiciela segmentu C. Biorąc pod uwagę aktualnie wykorzystywany nurt stylistyczny, nie martwię się o design – z pewnością będzie na czym zawiesić oko. Auto powinno wykorzystywać zmodyfikowaną platformę EMP2, która jest przystosowana do różnych źródeł napędu. W gamie z pewnością nie zabraknie małolitrażowych benzyniaków z rodziny PureTech oraz diesla 1.5 BlueHDi.
W sieci pojawiły się jednak spekulacje na temat wersji GT i GTi. Według nieoficjalnych doniesień obie będą posiadać napęd hybrydowy. Ta pierwsza powinna oferować ok. 220 KM, a druga – 300 KM. Duże prawdopodobieństwo, że fundamentem całego zespołu będzie doładowana jednostka benzynowa o pojemności 1,6 litra. Zapowiada się więc bardzo ciekawie.