w

Nowy Citroen C3 – sukces rynkowy

Citroen stopniowo odświeża swoją gamę miejskich modeli. Jej najważniejszym reprezentantem jest oczywiście C3, które doczekało się już trzeciej generacji.

Jego najnowsze wcielenie przywraca prawdziwy charakter francuskiej marki, którego w segmencie B brakowało. Odważna i atrakcyjna stylistyka idzie w parze z szerokimi możliwościami personalizacji. Wyróżnikami są oczywiście panele Airbump zabezpieczające karoserię przed potencjalnymi uszkodzeniami. Równie istotne jest fajnie zaprojektowane wnętrze, które ma swój styl i niezłą jakość. Nie brakuje w nim także nowoczesnego wyposażenia, które obejmuje nowatorskie rozwiązanie – wbudowaną kamerę samochodową, która rejestruje jazdę, integruje się ze smartfonami i jest czymś w rodzaju czarnej skrzynki, która zachowuje nagranie w razie wypadku.

To wszystko sprawia, że francuski mieszczuch cieszy się dużym wzięciem. W niespełna rok Citroen sprzedał aż 200 000 egzemplarzy, co jest sporym sukcesem. Jestem jednak pewien, że ta liczba przynajmniej się potroi. Przy okazji zachęcam do przeczytania testu tego modelu.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Porsche Cayman i Boxster GTS oficjalnie

Niewielki samolot pasażerski rozbił się na drodze