Porsche ujawniło właśnie kolejną generację swojego kultowego modelu. Co ciekawe, polski oddział marki zdradził niemal od razu ceny nowości.
Pod względem stylistycznym mamy oczywiście do czynienia z ewolucją. Przód auta zyskał nowe wypełnienia reflektorów, maskę z delikatnymi przetłoczeniami i przeprojektowany zderzak. Z tyłu pojawiło się natomiast nowe, wąskie oświetlenie i obły zderzak z wkomponowanymi końcówkami wydechu. Proporcje samochodu pozostały oczywiście te same (choć rozstaw osi wzrósł o 45 mm), ale karoseria wydaję się bardziej „umięśniona”.
Wnętrze zostało natomiast unowocześnione, co oznacza ładniejszy projekt, bardziej zaawansowane instrumenty multimedialne oraz zmniejszenie liczby przycisków. Typowe elementy, takie jak centralnie umieszczony obrotomierz przed kierownicą, czy analogowy zegar na podszybiu pozostały. W oczy rzucają się także nisko umieszczone dysze nawiewu.
Sercem auta jest oczywiście 3-litrowy bokser w różnych wariantach. Współpracować z nim będzie nowy 8-biegowy automat ZF. Jak kształtują się ceny? Poniżej przedstawiam Wam podstawową ofertę:
– Carrera: ok. 550 000 zł (dane nieoficjalne);
– Carrera S: 595 000 zł;
– Carrera 4S: 630 000 zł.