Dziś odbędzie się niezwykle istotna konferencja, która ujawni strategię grupy Renault na najbliższe lata.
Luca De Meo, szef francuskiego koncernu, będzie odpowiedzialny za jej przedstawienie. Czego możemy się spodziewać? Na pewno nowych informacji na temat przyszłości związanej z samochodami hybrydowymi oraz elektrycznymi. Jak wynika ze wstępnych informacji, projekt Alpine ma się utrzymać, co zresztą potwierdza rebranding zespołu F1.
Dacia jako jeden z fundamentów
Wśród głównych tematów znajdzie się oczywiście Dacia. Rumuńska marka ma za sobą niezwykle istotne debiuty: nowe generacje modeli Sandero, Sandero Stepway i Logan. Wkrótce powinien pojawić się także crossover, który wykorzysta aktualnie panujące trendy, by zdobyć nowych klientów.
Tymczasem od wczoraj krąży w sieci grafika przedstawiająca nowe logo Dacii. Ma ono zwiastować znaczącą ewolucję – zarówno stylistyczną, jak i wyposażeniową. Najnowsze modele, które jeszcze w tym miesiącu trafią na polskie drogi będą tego najlepszym przykładem. Pozostaje więc trzymać kciuki za tę markę i liczyć, że będzie rozwijać skrzydła.
Nowe logo Dacii
Znaczek rumuńskiej marki ma teraz nieco bardziej futurystyczny wzór. Poprzedni przypominał nieco otwieracz do butelek… Nowość ma w sobie odrobinę hiszpańskiego stylu. Mamy tu na myśli markę CUPRA. I nie jest to przypadek, ponieważ odpowiada za niego Alejandro Mesonero, który dołączył do grupy Renault latem zeszłego roku – prosto z SEAT-a. Zespół z nim na czele stworzył także logo wspomnianej CUPRY jeszcze przed jego odejściem.