Bawarczycy wreszcie zaprezentowali najnowszą generację swojej flagowej limuzyny. Jak wam się podoba?
Zgodnie z zapowiedziami, nowy model pod wieloma względami stanowi ewolucję poprzednika. Charakterystyczny design dzięki sprytnym zabiegom stylistów dodatkowo zyskał na elegancji. Dzięki większemu wykorzystaniu włókna węglowego i aluminium udało się zmniejszyć masę własną aż o 130 kg. We wnętrzu (jak przystało na topowy model) panuje luksus – lista opcji w jest w zasadzie nieograniczona, a mnogość i różnorodność systemów poprawiających komfort i bezpieczeństwo może przyprawić o ból głowy. Tradycyjnie w ofercie pojawi się przedłużona wersja Li. Pod maską znajdziemy turbodoładowane motory benzynowe i wysokoprężne wykonane zgodnie z technologią Twin Power o pojemnościach od 2 do 4,4 litra, rozwijające moc od 265 do 450 KM. Nieco później w ofercie pojawi się topowe V12. Nie zabraknie oczywiście wariantu hybrydowego, który na samych bateriach będzie w stanie pokonać do 40 kilometrów i podróżować z prędkością sięgającą do 120 km/h.
Źródło: WCF