w

Nowe BMW serii 7 z klasycznym frontem – projekt niezależny

Seria 7 - nowy przód
Nowe BMW serii 7 z klasycznym frontem - projekt niezależny

Zaprezentowana w zeszłym tygodniu limuzyna bawarskiej marki wywołała falę komentarzy dotyczących jej stylistyki.

Nie jest tajemnicą, że projektanci niemieckiego producenta gruntownie zmieniają nurt designu, który zdobi jego gamę. Ten model jest kolejnym tego przykładem. A jak wyglądałoby nowe BMW serii 7 z klasycznym frontem? Właśnie tak.

To projekty niezależnego grafika, który często publikuje własną wizję współczesnych lub nadchodzących samochodów. Trzeba przyznać, że obie grafiki prezentują się ciekawie. Wielu fanów mogłoby nawet uznać, że lepiej niż oryginał.

Nowe BMW serii 7 z klasycznym frontem

Pierwsza wykorzystuje reflektory z „czwórki” i duży grill. Taki przód wygląda naprawdę elegancko, a przy tym konserwatywnie i nowocześnie. Wydaje się, że brak udziwnień wpłynąłby pozytywnie na odbiór tego auta, ale pamiętajmy, że europejski gust różni się od tego azjatyckiego…

Nowe BMW serii 7 z klasycznym frontem
Drugi projekt nawiązuje do pierwszej „siódemki” i wygląda bardziej retro

Druga grafika jest nieco bardziej retro. Pas przedni zdobią bardzo wąskie reflektory o klasycznym kształcie oraz mniejszy, acz wciąż dwuczęściowy grill. Ta koncepcja lepiej pasuje do pierwszej generacji „siódemki”.

Zobacz także: BMW Serii 7 G70 oficjalnie. Nie każdemu przypadnie do gustu

Wydaje się, że większym powodzeniem cieszyłby się wariant ze zdjęcia głównego, ale fakty są takie, że oba mają taką samą szansę na wprowadzenie – żadną. Bawarska marka poszła inną drogą i trzeba do tego przywyknąć.

Front będący mieszanką koncepcji Citroena i Hyundaia może i nie ma w sobie kunsztu poprzedników, ale przypadnie do gustu chińskim klientom, co dla BMW ma duże znaczenie. Niewykluczone jednak, że nowe BMW Serii 7 z takim frontem pojawi się na drodze, gdy firmy zajmujące się modyfikacjami wprowadzą własne pakiety „upiększające” bawarską limuzynę.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nagłe hamowanie na lewym pasie

Bezmyślne zachowanie kierowcy – przeoczył zjazd (wideo)

Bugatti Veyron replika

Replika Bugatti za 651 000 złotych. Kogoś poniosło