Nowa Seria 5 trafi do polskich klientów w lutym. Można już jednak składać zamówienia.
Ile zatem kosztuje kolejna generacja bawarskiej limuzyny klasy wyższej? Ceny startują od 209 300 zł za wariant 520d, pod którego maską znajdziemy 190-konnego diesla. Warto dodać, że współpracuje on seryjnie z 6-biegową skrzynią manualną (reszta wersji ma w standardzie automat). Napęd? Oczywiście tylny. W podstawowym wyposażeniu znajdziemy m.in.: klimatyzację, komputer pokładowy, elektrykę szyb i lusterek, nawigację satelitarną, 17-calowe felgi, system ConnectedDrive, światła LED i czujniki parkowania. Wyżej znajdziemy 3-litrowego diesla wycenionego na 284 500 zł.
Najtańszy benzyniak występuje w wersji 530i i z dwóch litrów generuje 252 KM. Współpracuje z nim automat, który przekazuje moc na koła tylne. Koszt? 227 800 zł. Wyżej znajdziemy wariant 540i mający pod maską 3-litrowy silnik benzynowy o mocy 340 KM (287 800 zł). Ta sama wersja z napędem xDrive pełnić będzie na początku rolę topowej (za 296 500 zł). Wkrótce jednak do gamy dołączy M5. Co ważne, w cenach zawarto 5-letnią gwarancję z limitem do 100 000 km.