Audi RS4 to bez wątpienia jedna z najbardziej intrygujących maszyn reprezentujących segment D. Nie ma zbyt wielu konkurentów, którzy łączą tak genialne osiągi z praktycznym wnętrzem.
Za właściwą dynamikę odpowiada silnik V6 o pojemności 2,9 litra generujący 450 KM i 600 Nm. Współpracuje z nim sportowa skrzynia tiptronic przekazująca cały potencjał na obie osie. Dzięki temu bagażowi technologicznemu RS4 Avant rozmienia pierwszą setkę w 4,1 sekundy i rozpędza się do 250 km/h (po zdjęciu elektronicznego kagańca można osiągnąć 280 km/h).
Osoba, która zdecyduje się na zakup tej wyjątkowej wersji musi przeznaczyć co najmniej 401 300 zł. To naprawdę sporo, tym bardziej że lista opcji jest pokaźna. Wśród nich znajdziemy m.in.: sportowe zawieszenie RS (10 900 zł), ceramiczne hamulce (33 520 zł), sportowy układ kierowniczy (5590 zł), zmodyfikowany układ wydechowy (6710 zł), wyświetlacz Head-up (5480 zł), zestaw audio Bang & Olufsen (6370 zł) czy MMI Navigation plus z MMI Touch (14 350 zł) oraz 3-strefową klimatyzację (3880 zł).