w

Nowa Mazda 2 – nie dla USA

Nowa Mazda 2 zaczęła bój o klientów.

new_mazda_2_2014_2

Co ciekawe, amerykańska klientela nie będzie mogła uczestniczyć w tej walce, ponieważ japońska przedstawicielka segmentu B nie będzie oferowana na tamtejszym rynku. Powód? Poprzednia generacja modelu, oferowana od 2010 roku, nie znalazła wystarczającej liczby nabywców, by wprowadzenie kolejnego wcielenia zostało uznane za sensowne. Rolę najmniejszego auta Mazdy na rynku w USA przejmie zatem kompakt, czyli „Trójka”.

 

Źródło: WCF

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Peugeot 508 RXH 2.0 BlueHDi – Straszak na Alltracka

Gdzie będzie produkowany nowy Defender?