w

Nissan najlepiej sprzedającą się azjatycką marką w Europie

Japończycy w pokonanym polu zostawili dotychczasowego lidera – Toyotę.

nissan_qashqai

Głównym motorem napędowym sukcesu stała się druga generacja Qashqaia – w ciągu pierwszych pięciu miesięcy 2015 roku, w ręce klientów trafiło ponad 101 tysięcy egzemplarzy modelu. Całościowa sprzedaż marki wzrosła o 4,3 % z 368 tysięcy egzemplarzy do 384 tysięcy. Największe jednostkowe wzrosty odnotowano w Wielkiej Brytanii (34%), Hiszpanii (18) i Niemczech (11%). Dzięki dobrym wynikom, Nissan ma 4,2 % udziałów na rynku europejskim. Liderem w dalszym ciągu pozostaje Volkswagen, który „kontroluje” aż 12,1 % rynku.

 

Źródło: WCF

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Limitowany McLaren 675LT wyprzedany

Faraday Future