w

Niebieski lakier i złote felgi. Tym razem to nie jest Subaru, tylko profanacja Porsche Cayenne

Porsche Cayenne 32-calowe felgi
Niebieski lakier i złote felgi. Tym razem to nie jest Subaru, tylko profanacja Porsche Cayenne

Tuning ma różne oblicza. Na świecie nie brakuje zwolenników przesadnych modyfikacji, które zaburzają pierwotną koncepcję samochodu.

Tak też jest w tym przypadku. Niebieski lakier i złote felgi kojarzą się z Subaru Imprezą WRX STI. Niestety, ta kombinacja „ozdobiła” również jeden z egzemplarzy Porsche Cayenne pierwszej generacji. Efekt jest, delikatnie mówiąc, mało atrakcyjny, ale na pewno trudno byłoby przejść obok tego czegoś obojętnie.

Na niebiesko przemalowano nawet klosze lamp i reflektorów. Największą przesadą są jednak ogromne, 32-calowe felgi ociekające złotem. Nawet w Dubaju wyglądałyby absurdalnie. Chyba właśnie taki był zamiar autora…

Jedna zaleta, mnóstwo wad

Auto zwraca na siebie uwagę i to raczej jedyna zaleta (o ile ktoś lubi rzucać się w oczy). Cała reszta konsekwencji to wady. Prowadzenie nie pozwala wykorzystać potencjału samochodu. O komforcie również można zapomnieć. Auto przypomina bardziej wóz drabiniasty, aniżeli wygodnego SUV-a o sportowym zacięciu.

Porsche Cayenne agroTuning
W takiej konfiguracji trudno liczyć na dobre prowadzenie i komfort

Przypomnijmy, że pierwsza generacja Porsche Cayenne była strzałem w dziesiątkę i ogromnym sukcesem niemieckiej marki. Występowała w licznych konfiguracjach napędowych, z których najmocniejsza oddawała do dyspozycji aż 550 koni mechanicznych i 750 niutonometrów. Takie wartości pozwalały na osiąganie setki w 4,8 sekundy i rozpędzanie się do 280 km/h.

Co ciekawe, do Porsche Cayenne pierwszej należy rekord prędkości z przyczepą, który wynosi dokładnie 214 km/h. Nie radzimy jednak tego sprawdzać.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Yugo GVC Cabrio

Unikatowy kabriolet, który nie zrobi na nikim wrażenia. Oto Yugo GVC Cabrio

34-letni Mustang na hamowni

Ile koni pozostało w 34-letnim Mustangu? Mniej niż w Octavii RS z dieslem (wideo)