w

Muskularna żaba w cenie Maybacha. Hybrydowy Mercedes-AMG GT S E Performance

Mercedes-AMG GT S E Performance
Muskularna żaba w cenie Maybacha. Hybrydowy Mercedes-AMG GT S E Performance

Spodziewaliśmy się, że wersja hybrydowa przejmie rolę tej flagowej, ale tak genialne osiągi są sporym zaskoczeniem.

Mercedes-AMG GT S E Performance został oficjalne zaprezentowany. Pod jego pięknym, zielonym lakierem kryje się technologia zapewniająca bardzo dużo emocji. Już na wstępie warto dodać, że europejska sprzedaż modelu ruszy w kwietniu.

Co ciekawe, poznaliśmy już niemiecki cennik tego modelu. I nie pozostawia on złudzeń. Za bazową konfigurację tej hybrydowej maszyny trzeba zapłacić 218 674 euro. Przy aktualnym kursie (4,54) to wydatek 992 779 złotych. A lista opcji nie jest krótka…

 

Design? Odmianę Edition wyróżnia lakier

Mercedes-AMG GT S E Performance
Lakier AMG Green Hell Magno pasuje do charakteru flagowej hybrydy

. I wygląda obłędnie. Jego stylistycznym uzupełnieniem są 21-calowe felgi. Warto dodać, że w standardzie klient otrzymuje pakiety AMG Night i Night II, które uzupełniają karoserię czarnymi wstawkami.

Mercedes-AMG GT S E Performance - wnętrze
Wnętrze ma oczywiście sportowy charakter, ale nie zabrakło również nowoczesnych instrumentów pokładowych

Nie zabrakło również elementów aerodynamicznych z włókna węglowego. „Podstawa” oferuje także panoramiczny dach, podświetlane listwy progowe i dwukolorową tapicerkę ze skóry Nappa. Piano Black można natomiast zastąpić dekorami z włókna węglowego.

Mercedes-AMG GT S E Performance – osiągi

Nie ma tu V12 pod maską, jak w Maybachu, ale i tak nie sposób narzekać. Czterolitrowe, podwójnie doładowane V8 zostało uzupełnione jednostką elektryczną. Łączny potencjał tego duetu to 831 koni mechanicznych oraz 1470 niutonometrów. Poważna siła rażenia.

Mercedes-AMG GT S E Performance – dane techniczne:

  • Moc maksymalna: 831 koni mechanicznych
  • Maksymalny moment obrotowy: 1470 niutonometrów
  • Skrzynia: automatyczna
  • Napęd: na obie osie
  • 0-100 km/h: 2,9 sekundy
  • Prędkość maksymalna: 316 km/h
  • Pojemność baterii: 6,1 kWh
  • Zasięg w trybie elektrycznym: 16 kilometrów

Osiągi? Genialne. Sprint do setki zajmuje 2,9 sekundy, a prędkość maksymalna to 316 km/h. Warto dodać, że mamy do czynienia z hybrydą plug-in, która oferuje baterię o pojemności 6,1 kWh. Dzięki niej można jeździć w trybie elektrycznym – do 12 kilometrów.

https://news.google.com/publications/CAAqBwgKMOrZngswgeS2Aw?hl=pl&gl=PL&ceid=PL%3Apl

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Aston Martin DBX707 2022

Aston Martin DBX707 oficjalnie. Ma ponad 700 koni mechanicznych i katapultuje do setki

Rolls Royce gama modelowa

Rolls Royce zapowiedział: elektryczne modele będą miały podobne ceny