w

Milion aut Infiniti oraz Nissana do serwisu

Akcje serwisowe to dziś codzienność. Nie ma producenta, któremu udałoby się uniknąć tego typu zdarzeń. Zawsze bowiem znajdzie się szczegół w nowym aucie, który będzie trzeba poprawić.

 

No cóż, wszystkim się może zdarzyć. Tym razem problem dopadł Nissana i Infiniti. Do serwisów wezwano aż milion aut – wszystkie z rynku amerykańskiego. Akcją objęte są modele: Altima, Pathfinder, Leaf, Sentra i NV200 oraz Infiniti Q50 i QX60 wyprodukowanew latach 2012-2014.

 

W czym tkwi problem? Otóż według wstępnych badań wynika, że czujniki umieszczone na fotelu pasażera odpowiadające za rozponanie jego obecności mogą nie działać właściwie. Przez to, podczas wypadku poduszki powietrzne mogą nie wystrzelić. Obie marki wezwały do serwisu wszystkie wadliwe egzemplarze i przeprowadzą poprawki na własny koszt.

 

Źródło: WCF

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To już koniec Lancera Evo?

BMW stworzy model X7