Akcje serwisowe to dziś codzienność. Nie ma producenta, któremu udałoby się uniknąć tego typu zdarzeń. Zawsze bowiem znajdzie się szczegół w nowym aucie, który będzie trzeba poprawić.
No cóż, wszystkim się może zdarzyć. Tym razem problem dopadł Nissana i Infiniti. Do serwisów wezwano aż milion aut – wszystkie z rynku amerykańskiego. Akcją objęte są modele: Altima, Pathfinder, Leaf, Sentra i NV200 oraz Infiniti Q50 i QX60 wyprodukowanew latach 2012-2014.
W czym tkwi problem? Otóż według wstępnych badań wynika, że czujniki umieszczone na fotelu pasażera odpowiadające za rozponanie jego obecności mogą nie działać właściwie. Przez to, podczas wypadku poduszki powietrzne mogą nie wystrzelić. Obie marki wezwały do serwisu wszystkie wadliwe egzemplarze i przeprowadzą poprawki na własny koszt.
Źródło: WCF