w

Mercedes-Benz E Wagon 2024. Tak może wyglądać

Nowy Mercedes-Benz E Wagon
Mercedes-Benz E Wagon 2024. Tak może wyglądać

Po premierze czterodrzwiowej wersji nadwoziowej, wszyscy czekają na tę bardziej praktyczną. Póki co sieć ubogacają jedynie niezależne grafiki, które sugerują, jak może ona wyglądać.

Mercedes-Benz E Wagon 2024 zostanie zaprezentowany w tym roku. Jesteśmy niemal pewni, że nastąpi to jeszcze tego lata. Jego design raczej nie będzie niespodzianką. Spodziewamy się tego samego nurtu stylistycznego, co w pozostałych modelach z tym nadwoziem – z naciskiem na nową C-Klasę.

Wbrew pozorom, wciąż istnieje spora liczba zwolenników dużych kombi. Są znacznie praktyczniejsze niż SUV-y, a do tego prowadzą się lepiej. Jedyny ich brak upatruje się w niemodnej sylwetce, ale projektanci robią, co mogą, by wyglądała ona atrakcyjnie.

Mercedes-Benz E Wagon 2024 – niezależna grafika

Czy tak będzie prezentowała się najnowsza generacja tego modelu? Wbrew pozorom, grafika może być bliska oryginału, który jeszcze nie został przyłapany prze kamuflażu. Od frontu do środkowego słupka raczej nie powinno być różnic w porównaniu do sedana.

Nowy Mercedes-Benz E Wagon
Mercedes-Benz E Wagon 2024. Tak może wyglądać

Jeżeli chodzi o tylną część karoserii, to należy spodziewać się nieco łagodniej poprowadzonej linii dachu i szyby poprowadzonej pod mniejszym kątem. Boczne przeszklenia też będą szersze. Z kolei elementy oświetlenia powinny być podobne do tych ze wspomnianej Klasy C.

>Mercedes Klasy E 2024. Trochę S-Klasy, trochę EQE

Mercedes-Benz E Wagon 2024 pozostanie praktycznym samochodem – co do tego nie można mieć najmniejszych wątpliwości. Jego bagażnik będzie oferował około 650 litrów pojemności oraz sporą liczbę praktycznych rozwiązań. Wszystko po to, by było rzeczywiście praktycznie.

Jeżeli chodzi o gamę jednostek napędowych, to powinna być tak samo bogata, jak w wersji czterodrzwiowej. Nie zabraknie więc diesli, benzyniaków i zaawansowanych hybryd plug-in. Odmiana AMG pozostaje pod znakiem zapytania.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rzut ciastem w prezesa Volkswagena

Rzut ciastem w prezesa Volkswagena. Protest przeciwko rzekomym pracom przymusowym

Volkswagen ID.7 GTX

Volkswagen ID.7 GTX nadjeżdża. Napęd na obie osie w standardzie