w

Mercedes-AMG E43 4MATIC

Pierwsza z usportowionych wersji najnowszej Klasy E już wkrótce trafi do salonów.

Mercedes-AMG E43 4Matic

Specom z AMG udało się podtrzymać elegancki charakter modelu – E43 nie ma zbędnych dodatków, które mogłyby zakłócić płynną linię nadwozia. To bardzo dobra wiadomość, bowiem w przeszłości designerom zdarzało się przesadzać z eksponowaniem muskułów topowych modeli. Pod maską kryje się trzylitrowy motor biturbo generujący 400 KM i moment obrotowy 520 Nm – sprint do „setki” trwa tylko 4,5 sekundy, prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. 9-cio biegowa skrzynia biegów przenosi moc na wszystkie koła za pomocą układu 4MATIC w proporcji 31-69. Dzięki faworyzowaniu tylnej osi udało się zapewnić maksimum sportowych doznań przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniego marginesu bezpieczeństwa. Samochód korzysta z podrasowanego zawieszenia opartego o układ AIR BODY CONTROl, pozwalający na wybór odpowiadającego nam trybu jazdy. Zamówienia na E43 4MATIC będzie można składać już od czerwca.

 

Źródło: WCF

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Volkswagen Multivan PanAmericana

Subaru pracuje nad nowym sportowym modelem