w

Mercedes-AMG C 63 Schmidt

Firma Schmidt wzięła na swój warsztat topową wersję Mercedesa Klasy C.

Zmiany optyczne są praktycznie niezauważalne i ograniczają się do 20-calowych felg z pięcioma ramionami. Właśnie dlatego warto od razu przejść do rzeczy. Tuner zdecydował się na montaż regulowanego zawieszenia KW, wymianę układu wydechowego (Capristo). Ponadto, zmienione zostało oprogramowanie silnika i zmodyfikowano część osprzętu. W wyniku tych zabiegów, moc 4-litrowego V8 wzrosła z 469 KM i 650 Nm do 572 KM i 730 Nm. Te wyniki mówią same za siebie. Seryjny egzemplarz osiąga setkę w 4 sekundy, dlatego ten powinien rozpędzać się do tej samej prędkości o około 0,3 sekundy szybciej. Grunt to bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu…

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Chevrolet Corvette 1978 z minimalnym przebiegiem

Nowe BMW serii 5 – test zderzeniowy Euro NCAP