w

Mazda MX-5 BBR

MX-5 to najpopularniejszy roadster na naszej planecie. Jego kluczami do sukcesu okazały się niskie koszty eksploatacji, świetny rozkład mas, nisko umieszczony środek ciężkości i niezawodne jednostki napędowe.

Na szczycie aktualnej oferty MX-5 po liftingu znajdziemy 184-konny silnik SKYACTIV-G. Pasuje on do charakteru auta, ale niektórzy twierdzą, że przydałoby się więcej mocy. I właśnie dla nich firma BBR przygotowała specjalne pakiety wzmacniające… Warto dodać, że żaden nie ma w swoim składzie turbin.

Pierwszy (Super 200) to wzrost potencjału o 18 KM i 14 Nm. Ten bardziej atrakcyjny wariant oferuje natomiast 221 KM (paliwo 99/100-oktanowe). Taki wynik uzyskano dzięki zastosowaniu m.in.: przeprojektowanych sprężyn zaworów, nowego wałka rozrządu i zmodyfikowanego układu wydechowego.

Cena drugiego pakietu to niemal 5,5 tysiąca euro, ale z pewnością nie zabraknie chętnych, tym bardziej że wszystko objęte jest nawet 3-letnią gwarancją.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mercedes-Benz GLS – ile kosztuje?

Alpine A110S oficjalnie