w

Luksusowy kamper na bazie MAN-a TGE. W takich warunkach każdy chce być turystą

MAN TGE LOEF
Luksusowy kamper na bazie MAN-a TGE. W takich warunkach każdy chce być turystą

Gdy cena nie ma znaczenia, łatwo stworzyć idealny pojazd kempingowy, który sprosta oczekiwaniom każdego turysty.

Właśnie taki projekt stworzyła firma Loef na bazie MAN-a TGE. Wzrok Was nie myli – pod tą nazwą skrywa się Volkswagen Crafter „w przebraniu”. Producenci nawiązali ze sobą współpracę, czego efektem jest właśnie uzyskanie licencji na wytwarzanie niemieckiego dostawczaka z innym logo.

Kamper klasy premium

Długość pojazdu sięga 739 centymetrów, co oznacza całkiem sporą przestrzeń. Co ciekawe, zagospodarowano aż 10 miejsc siedzących, a to naprawdę dużo. Zapewniają to dwie pięcioosobowe „jadalnie”. Pierwsza znajduje się za tylnymi drzwiami i pozwala na posiłek w towarzystwie świeżego powietrza. Druga natomiast jest z przodu i ma związek z obracanymi fotelami. Warto dodać, że obie strefy mogą zamienić się w sypialnie.

Kamper TGE MAN
We wnętrzu wygospodarowano przestrzeń na dwie jadalnie

MAN TGE Loef został wyposażony w aneks kuchenny wysokiej klasy z czterema palnikami i piekarnikiem. Nie zabrakło również wysuwanego grilla ceramicznego. We wnętrzu znalazła się też łazienka z toaletą – ma dość skromne gabaryty, ale to akurat nic nadzwyczajnego.

Loef MAN camper
Jadalnie można przekształcić w sypialnie

Ile kosztuje kamper marki Loef? Jak wynika ze wstępnych zapowiedzi, jego cena zmieści się w przedziale od 110 000 do 125 000 euro. Wbrew pozorom, nie jest to kwota zaporowa przy tym standardzie.

Loef kamper na bazie MANa
Jest też niewielka łazienka z prysznicem i toaletą

Warto dodać, że strefa mieszkalna nie wystaje poza obrys kabiny, co oznacza lepsze własności aerodynamiczne. Dzięki temu samochód prowadzi się bardziej przewidywalnie, a przy tym zużywa mniej paliwa.

MAN TGE kamper Loef
MAN TGE Loef ma kosztować około 110 tysięcy euro

Pod maską znajdziemy oczywiście dwulitrowego diesla o mocy 177 koni mechanicznych. Trudno mówić o rewelacyjnych osiągach, ale i tak można podejrzewać, że oferuje lepszą dynamikę od większości dostępnych kamperów.

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Brabus 92R

Brabus wziął się za elektrycznego Smarta. Przerost formy nad treścią

BMW M5 E39 v-max 300 km/h

20-letnie BMW M5 (E39) z przebiegiem 200 tysięcy kilometrów potrafi zawstydzić swoimi osiągami: 300 km/h na niemieckiej autostradzie (wideo)