w

Lotus Evora Sport 410 w drodze do Genewy

Hardcore’owa wersja Evory to zabawka idealna na weekendowe track day’e.

lotus_evora_sport_5
Lotus Evora Sport 410

Inżynierowie Lotusa dali radę odchudzić Evorę o 70 kilogramów – wszystko dzięki nowym elementom wykonanym z włókna węglowego. We wnętrzu pojawiły się rasowe „kubełki”, pozwalające trzymać w ryzach ciała pasażerów. Wzmocnione do 410 KM 3.5 litrowe V6 maksymalną moc osiąga przy 7 tysiącach obrotów. 100 km/h na prędkościomierzu ujrzymy już po 4,2 sekundy, a maksymalnie można pędzić z prędkością 300 km/h. Za dopłatą dostępna jest skrzynia automatyczna, która potrafi poprawić sprint do „setki” o 0,1 sekundy. Dzięki zmienionej geometrii zawieszenia oraz obniżeniu Evory o 5 mm model jest znacznie szybszy w zakrętach. Ceny kształtują się na poziomie 110 tysięcy euro. Rocznie Lotus planuje wytwarzać 150 egzemplarzy Evory Sport 410. Oficjalna prezentacja nastąpi podczas targów w Genewie.

 

Źródło: WCF

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Alfa Romeo Giulietta po liftingu (Video)

Hyundai prezentuje gamę IONIQ