w

Land Rover Defender Classic V8, czyli wersja retro od Works Bespoke

Land Rover Defender Classic V8
Land Rover Defender Classic V8

Brytyjska marka stworzyła specjalny oddział o nazwie Classic Works Beskope, który zajmuje się między innymi spersonalizowanymi zamówieniami klientów.

Land Rover Defender Classic V8 bazuje na poprzedniej generacji i wygląda naprawdę świetnie. Odrestaurowany egzemplarz został odpowiednio przygotowany, by sprostać oczekiwaniom użytkownika i podkreślić własny charakter.

Warto w tym miejscu zaznaczyć, że wspomniany oddział pozwala na dobieranie niemal dowolnych kombinacji kolorystycznych i materiałowych. Znakomita większość prac przeprowadzana jest ręcznie, co pozytywnie wpływa na jakość.

Land Rover Defender Classic V8
Land Rover Defender Classic V8

Ta konfiguracja powstała, by zainteresować posiadaczy poprzedniego Defendera – zarówno w wersji 90 (krótkiej), jak i 110 (klasycznej). Według nas najważniejszy pozostaje oryginalny układ napędowy, który bazuje na kultowej jednostce benzynowej.

„Dzięki Works bespoke dajemy klientom możliwość stworzenia swojego wymarzonego Defendera Classic V8, idealnie dopasowanego do ich stylu życia. Każdy pojazd jest starannie wykonany, a jedynym ograniczeniem w personalizacji jest wyobraźnia właściciela. Od początku do końca, klienci Works Bespoke doświadczają unikalnego procesu, tworząc swój wyjątkowy model Defender Classic V8” – stwierdził Paul Barritt, dyrektor Land Rover Classic.

Land Rover Defender Classic V8

Auto wyróżnia się głębokim lakierem, który jest dostępny w różnych kolorach z palety SV Metallic. Ręczne wykończenie takich odcieni, jak Sunset Gold czy Sunrise Cooper robi duże wrażenie. Dach może kontrastować – zgodnie z wolą klienta.

Felgi moa mieć od 16 do 18 cali. Z kolei akcesoria obejmują takie elementy, jak bagażnik dachowy, orurowanie zabezpieczające, wyciągarkę, dodatkowe punkty świetlne, kanister, nakładki progowe czy opony terenowe.

Land Rover Defender Classic V8
Defender Classic V8

We wnętrzu też można pokusić się o personalizację. Zainteresowany może wybrać fotele premium albo sportowe siedzenia Recaro. Do tego, da się dobrać dekory – ich fakturę i kolor. Prezentowany Defender Classic V8 obejmuje również system multimedialny z nawigacją, Bluetooth i wyświetlaczem.

Sercem samochodu jest wolnossący silnik V8 o pojemności 5 litrów, który oddaje do dyspozycji aż 405 koni mechanicznych oraz 515 niutonometrów. Takie liczby przydają się w terenie, podobnie jak napęd na obie osie, ośmiobiegowa skrzynia automatyczna ZF, duży prześwit, stabilizatory poprzeczne, amortyzatory Bilstein i układ hamulcowy Alcon.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

BMW X3 z częściami M Performance

BMW X3 z częściami M Performance. Może wyglądać bardzo dobrze

Elektryczna Klasa S zamiast modelu EQS

Elektryczna Klasa S zamiast modelu EQS. Rozsądna decyzja