w

Koreański sedan w nowej odsłonie. Nawet nie wiesz, że go chcesz

Koreański sedan w nowej odsłonie. Nawet nie wiesz, że go chcesz

Niektóre samochody budzą duże zainteresowanie polskich klientów, ale przez zróżnicowane strategie koncernów nie są dostępne na naszym rynku.

Ten koreański sedan jest tego przykładem. Coraz większe grono kierowców znad Wisły pyta o modele tej marki. Czy kiedykolwiek będą tu oferowane? Mamy taką nadzieję. Obawiamy się jednak, że dojdzie do tego w momencie pełnej elektryfikacji rynku. Pozostaje zatem wierzyć, że producent szybciej zdecyduje się na ten krok.

Warto zaznaczyć, że prezentowane auto przeszło właśnie lifting, który nie zrewolucjonizował stylistyki, ale wzbogacił bagaż technologiczny. W tym przypadku jest to w pełni uzasadnione posunięcie. Zresztą, zobaczcie sami.

Koreański sedan po liftingu

Oto Genesis G80 w najnowszej odsłonie. Czyż nie wygląda świetnie? A i owszem, wygląda. To oczywiste, że design jest kwestią gustu, ale znakomita większość fanów motoryzacji twierdzi, że koreański sedan prezentuje się naprawdę godnie.

Jego eleganckie proporcje urozmaicono dużym grillem, licznymi przetłoczeniami, opadającą linią dachu i światłami z motywem „podwójnych pasów”. Te ostatnie, choć bardzo proste, są idealnie wkomponowane w całość. Azjaci potrafią tworzyć naprawdę udane projekty znajdując przy tym własną tożsamość stylistyczną.

Genesis G80 2025
Genesis G80 2025

Genesis G80 to potencjalny rywal BMW Serii 8 i Mercedesa Klasy E. Wskazują na to jego gabaryty, jednakże jego masywność sugeruje, że jest wyraźnie większy. To jednak jedynie złudzenie optyczne.

>Co za kosmiczny SUV! Aż trudno uwierzyć, że pochodzi z Korei

We wnętrzu tego modelu można liczyć na wysoką jakość wykonania i przyjemny styl. Lifting zaowocował nowym wyświetlaczem OLED, którego przekątna wynosi 27 cali. Ten sam instrument można znaleźć w zaktualizowanym GV80.

Koreański sedan premium
Genesis G80 2025

Ekran daje oczywiście duże możliwości personalizacji. Co ważne, producent nie zlekceważył ergonomii, dlatego w kabinie znajdują się również fizyczne przyciski. Bystre oko dostrzeże również pokrętło zamiast klasycznego drążka automatu.

Koreański sedan jest dostępny wyłącznie z silnikami benzynowymi. Oferta obejmuje konstrukcje V6 oraz napęd na obie osie. Liczne grono polskich klientów ukłoniłoby się nisko za możliwość zakupu takiego modelu bezpośrednio od dealera w naszym kraju.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

BAIC Beijing 5

Chiński producent już w Polsce. Auta spalinowe w znakomitych cenach

Citroen Berlingo 2024

Citroen Berlingo 2024 (lifting). Aktualizacja nie tylko stylistyczna