Chociaż od premiery najnowszej generacji topowej bawarskiej limuzyny dzieli nas jeszcze ponad pół roku, to już poznaliśmy niektóre szczegóły dotyczące nowego modelu. Co ciekawego szykują inżynierowie z Monachium?
Zgodnie z obowiązującymi trendami limuzyna przejdzie stosowną dietę – dzięki zwiększeniu zastosowania włókna węglowego, aluminium i magnezu nowa seria 7 ma ważyć o 170 kg mniej od obecnej generacji. Umożliwi to także obniżenie środka ciężkości, co z pewnością poprawi i tak już świetne właściwości jezdne. Konkurent Mercedesa Klasy S i Audi A8 tradycyjnie zostanie naszpikowany najnowszą elektroniką. Paleta jednostek napędowych zostanie wzbogacona o pochodzący wprost z Rolls Royce’a motor V12 o pojemności 6.6 litra, który ma oferować do dyspozycji kierowcy co najmniej 600 KM. Nie zabraknie też wersji hybrydowej korzystającej z technologii Plug-in – zasięg na samym „prądzie” ma sięgać 100 kilometrów. Debiut nowej „siódemki” planowany jest na wrześniowy salon we Frankfurcie. Czekamy!
Źródło: WCF