w

Jak przyspiesza 300-konny Volkswagen Polo GTI? Próba na niemieckiej autostradzie (wideo)

Jak przyspiesza 300-konny Volkswagen Polo GTI? Próba na niemieckiej autostradzie (wideo)

Wczoraj doczekaliśmy się premiery aktualnej generacji tego modelu po liftingu. Tymczasem mamy dla Was materiał ukazujący egzemplarz sprzed modernizacji, ale po tuningu.

Oto 300-konny Volkswagen Polo TSI. Jak można się domyślać, pokaźny wzrost mocy jest wynikiem zastosowania innego oprogramowania oraz osprzętu – z doładowaniem na czele. Warty uwagi jest również moment obrotowy, który sięga teraz 450 niutonometrów. Za modyfikacje odpowiada TVS Engineering.

Przypomnijmy, że seryjny model oferuje 200 koni mechanicznych oraz 320 niutonometrów. Czy ten duży skok przełożył się na osiągi? Sprint do setki trwa 6,3 sekundy, czyli o 0,4 szybciej, niż dotychczas. Prędkość maksymalna wzrosła natomiast z 237 do 250 km/h. Kluczem jest jednak tempo przyspieszania od 100 do 200 km/h. W tej kategorii widać wyraźny postęp.

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zatrzymanie pijanego kierowcy

Rawa Mazowiecka. Drogowy recydywista udawał trzeźwego i próbował uciec. Alkomat nie dał się nabrać (wideo)

Kolizja i ucieczka kierowcy Toyoty

Kierowca Toyoty próbował wcisnąć się na lewy pas. Nie przejął się kolizją i uszkodzeniami (wideo)