Infiniti powoli przekonuje do siebie klientów ze świata premium. Potwierdza to także polski rynek, który jest dla japońskiej marki jednym z najmocniejszych na Starym Kontynencie.
W 2017 roku na zakup nowych samochodów Infiniti zdecydowało się 781 klientów, co stanowi wzrost o 44,6% w porównaniu do 2016 roku. Warto w tym miejscu dodać, że ogólny wzrost segmentu premium stanowił w Polsce 23%.
Najpopularniejszymi modelami są: Q50 (29,9% udziału w sprzedaży), Q30 (25,9%) i QX70 (19,4%). Sprzedaż aut z silnikiem diesla spadła z 37,8% do 21,9%. Wyjątkiem przeczącym spadkowym trendom w przypadku jednostek wysokoprężnych jest QX30, który w tym wariancie cieszyło się największym wzięciem (57,5% klientów stawiało na wersję napędzaną olejem napędowym). Sporym zainteresowaniem cieszą się także hybrydy, które dla Q70 stanowią aż 73%.