w

Hyundai Tucson N Line 2021: Sportowy sznyt nowej generacji

Hyundai Tucson N Line 2021
Hyundai Tucson N Line 2021: Sportowy sznyt nowej generacji

Nowa generacja kompaktowego SUV-a z Korei Południowej doczekała się linii stylistycznej znanej z innych modeli.

To oczywiście nawiązanie do sportowej gamy tej marki. Hyundai Tucson N Line 2021 prezentuje się bardzo okazale. Już konwencjonalne wersje robią wrażenie, co ma związek z unikatowym designem. Świetnie wrażenie robią elementy oświetlenia. Zarówno przednie, wieloczęściowe reflektory, jak i tylne, pazurowate lampy złączone ledową listwą tworzą oryginalny efekt.

New Tucson N Line - design
Wersja N Line wyróżnia się m.in. nakładkami progowymi, przeprojektowanymi zderzakami i dedykowanymi felgami

W odmianie N Line można także liczyć na przeprojektowane zderzaki, atrapę dyfuzora, nakładki progowe, dwie końcówki układu wydechowego i dedykowane, 19-calowe felgi. Co więcej, klient będzie mógł wybrać spośród siedmiu konfiguracji kolorystycznych:

  • Shadow Grey opcjonalnie z dachem Phantom Black
  • Polar White opcjonalnie z dachem Phantom Black
  • Engine Red opcjonalnie z dachem Phantom Black
  • Sunset Red with optional Phantom Black roof
  • Sunset Red opcjonalnie z dachem Phantom Black
  • Shimmering Silver
  • Phantom Black

Wnętrze również nie budzi najmniejszych zastrzeżeń. Kokpit Tucsona oferuje cyfrowe wskaźniki, wielofunkcyjną kierownicę, dotykowy ekran multimedialny i niezależny panel klimatyzacji. Zastosowano tu także wiele schowków i wnęk na przedmioty codziennego użytku.

Hyundai Tucson N Line 2021 - wnętrze
We wnętrzu zamontowano fotele o skuteczniejszym podparciu bocznym

N Line ma dodatkowo estetyczne, kontrastujące przeszycia na wielu elementach, sportowe fotele z logo N, czarną podsufitkę, metalowe nakładki na pedały i ozdobne listwy progowe. Jakość materiałów i spasowanie stoją na wysokim poziomie.

Inne wrażenia z jazdy

Producent obiecuje nieco zmodyfikowane właściwości jezdne kompaktowego SUV-a. Wszystko za sprawą innej konfiguracji elektrycznie sterowanego zawieszenia ECS z adaptacyjnym tłumieniem. Samochód ma przenosić mniej drgań, a jednocześnie trzymać nadwozie w ryzach, nawet podczas gwałtownej zmiany toru jazdy. Warto dodać, że auto jest oferowane w pięciu konfiguracjach napędowych:

  • 1.6 T-GDI Plug-in Hybrid (265 KM)
  • 1.6 T-GDI Hybrid (230 KM)
  • 1.6 T-GDI 7DCT 48V (180 KM)
  • 1.6 T-GDI 7DCT 48V (150 KM)
  • 1.6 T-GDI 6MT (150 KM)
Hyundai Tucson N Line 2021 - silniki
Układy napędowe oferują od 150 do 265 KM

Nie zabrakło również licznych systemów bezpieczeństwa, wśród których znajdziemy asystentów martwego pola (z funkcją wyświetlania martwej strefy), utrzymywania pasa ruchu, zdalnego parkowania, awaryjnego hamowania, ostrzegania przed kolizją oraz monitorowania ruchu.

Hyundai Tucson N Line dołączy do oferty wiosną 2021 roku z konwencjonalnymi napędami. Warianty hybrydowe pojawią się latem.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

BMW M440d xDrive 2021

BMW M440d xDrive 2021 nadjeżdża: Mocny diesel zapewnia 1000 kilometrów zasięgu i świetne osiągi

Peugeot 508 SW HYbrid PHEV test

Peugeot 508 SW HYbrid PHEV GT, czyli ekologia za dopłatą (test)