w

Hyundai nie stworzy luksusowej marki

Koreański producent od jakiegoś czasu myślał nad stworzeniem luksusowej, odrębnej marki o nazwie Genesis. Byłaby ona dla Hyundaia tym samym, czym jest Lexus dla Toyoty.

 

Dziś Hyundai nieco oddala się już od tego pomysłu. Przyczyna jest prosta i oczywista – stworzenie osobnej, luksusowej marki byłoby zbyt kosztowne. Tym bardziej, że Koreańczycy pracuje już nad kolejną generacją topowej limuzyny i sprotowym coupe, które na pewno przyciągną nowych klientów.

 

Źródło: WCF

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dacia Logan/Sandero autem o najniższym spadku wartości?

Alfa Romeo Spider