w

Hyundai i40 2019

Koreański przedstawiciel segmentu D doczekał się kolejnego liftingu. Nie jest on może rewolucyjny, ale wprowadza kilka nowości.

Hyundaia i40 po kuracji odmładzającej zdradza przede wszystkim pas przedni, gdzie pojawił się grill o kaskadowym wypełnieniu. Z tyłu znalazły się natomiast nowe klosze lamp. Ofertę wzbogacono także 18-calowymi felgami o nowym wzorze oraz nową paletą lakierów, która jest zbliżona do tej z Santa Fe. We wnętrzu poprawiono natomiast materiały wykończeniowe i zmieniono wzory tapicerek – zarówno materiałowych, jak i skórzanych.

Z kolei wyposażenie wzbogacono nowymi systemami aktywnego bezpieczeństwa SmartSense, wśród których znajdziemy asystenta zapobiegania zderzeniu czołowemu (FCA) działającego na trzech poziomach: wizualnym, dźwiękowym i aktywnym (ten ostatni ma na celu zapobiec zderzeniu lub zmniejszyć jego skutki).

Wszystkie jednostki napędowe z oferty odświeżonego i40 spełniają europejską normy Euro 6D-Temp. Nowością jest diesel o pojemności 1,6 lita z rodziny Smartstream dostępny w dwóch wariantach: 115 KM i 280 Nm oraz 136 KM i 320 Nm. W obu przypadkach standardem jest 6-biegowy manual, ale mocniejsza wersja dostępna jest także z 7-biegowym automatem. Gamę uzupełnia benzyniak GDI o tej samej pojemności generujący 136 KM (dostępny tylko z manualem).

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mitsubishi Outlander 2019 – lifting

SEAT będzie produkował… Audi