Odświeżony hot hatch z Koreai Południowej został oficjalnie zaprezentowany. Co teraz oferuje Hyundai i30 N?
Design został zaktualizowany wzorem konwencjonalnych wersji. To oznacza przemodelowany pas przedni z nowymi wypełnieniami reflektorów, przeprojektowanym zderzakiem i zmienionym grillem. Z tyłu natomiast pojawiły się zmodyfikowane klosze lamp i nowa dokładka, w którą wkomponowano dwie końcówki układu wydechowego.
Z kolei we wnętrzu można liczyć na większy ekran multimedialny, który wyróżnia się lepszą ergonomią i szybszym działaniem. Ponadto, zastosowano półkubełkowe fotele przednie, aluminiowe pedały, sportową kierownicę i analogowe wskaźniki.
Największą nowością jest skrzynia biegów. Teraz wśród opcji znajdziemy 8-biegowy automat N-DCT. W standardzie jest oczywiście 6-biegowy manual. Pod maską znajduje się natomiast 2-litrowy, doładowany benzyniak dostępny w dwóch wersjach: 250 KM (353 Nm) oraz 280 KM (392 Nm). Te wartości umożliwiają osiąganie setki w 5,9 sekundy. Warto dodać, że auto jest też lżejsze o 14 kg.
Hyundai i30 N po liftingu wyjedzie na polskie drogi na początku przyszłego roku. Bliżej tego terminu powinniśmy poznać oficjalny cennik.